Skip to content

Pinterest și organizarea

02/11/2016

Trebuie sa recunosc că mi-e tare drag Pinterest-ul. Găsești acolo tot ce vrei și ce nu vrei. Dacă aș pune în aplicare 0.1% din tot ce văd acolo ar fi grozav, dar din păcate mai mult privesc decât execut🙂 .

Printre miile de idei sunt sute de idei de organizare. Unele sunt utile, te inspiră, sunt revoluționare si de pus în aplicare.  Dar unele te pun pe gânduri… Serios chiar…

 

cam câte oale si ulcele sunt necesare într-o gospodărie?

Cam câte oale si ulcele sunt necesare într-o gospodărie? Astea sunt doar cratițele / tigăile văd…

 

 

 

 

 

 

 

Eu am numărat vreo 23-25 de bucăți (nu mi-e foarte clar). Probabil cele uni sunt aranjate într-un alt sertar… nu?

 

 

 

 

 

 

Dacă ai 16 perechi de șlapi, câte perechi de pantofi, cizme etc. ai? Alea cum sunt organizate?

 

 

 

 

 

 

Imaginile de mai sus doar trei care mi-au sărit de curând in vizor. Dar sunt multe altele…

3 comentarii leave one →
  1. 02/11/2016 2:56 pm

    :)) ce m-am distrat, foarte tari observatiile.

    Oricum, cea mai tare apropo de imagini dintr-astea bulversante, e faptul ca revistele de gatit pun pe retete poze de pe shutterstock :))

  2. 07/03/2016 6:20 pm

    Cred ca tigaile sunt din bucataria unui restaurant, iar cea cu slapii e de la o pensiune cu piscina:)). Cea cu sutienele este a cuiva care a fost sarca in adlescenta:) (stiu pe cineva care nua vea sosete cand era copil si acum are 200-250perechi:))

Lasă un răspuns

