Sări la conţinut

Baloane de sapun: multe si mici mici mici :)

08/25/2012

Daca va plac baloanele de sapun si vreti sa diversificati putin tehnologia, va arat cum am facut noi baloane multe si mici mici deodata 🙂

Am luat cateva paie (vreo 8 cred) si le-am tras un scotch (pardon banda izolatoare, ca asta am avut la indemana).

Am facut o solutie clasica de sampon si apa ca inca nu m-am invrednicit sa cumpar glicerina. Se termina vara si tot nu mai apuc. Of of…

Si ne-am pus pe suflat :).  Ies multe balonase mici. Unele se lipesc si formeaza un bulgare de baloane micute.

 

Sursa aici

3 comentarii leave one →
  1. 08/29/2012 10:48 am

    😀 Agheu în miniatură! Noi am găsit de cumpărat ca un fel de pistolaș, cu o elice care se învârte. Apăsăm pe buton și scoate baloane pe care le împinge elicea. Când am vrut să mai cumpăr câteva nu mai erau 😦 Dar la asta nu m-am gândit! E faină ideea ta 😀

    • 08/29/2012 2:50 pm

      eu zic sa pui in practica ideea mea ca e mai ieftina :))
      mai ales ca il implici si pe prichindel in construirea jucariei si o sa fie si mai incantat.

      • 08/29/2012 8:33 pm

        să știi că o să o încerc 🙂 doar să se mai răcorească afară peste zi să putem ieși în aer liber 😀

Lasă un comentariu