Sări la conţinut

Suport pentru creioane

08/24/2012

Azi am facut cu baiatul meu un suport pentru creioane. Sunt tare mandra de ce a iesit, dar mai ales de faptul ca a participat foarte mult la activitate. Este din ce in ce mai indemanatic si mai dornic sa facem chestii impreuna :). Cra Cra…zise cioara laudandu-si puiul 🙂

Ce am folosit: tuburi de carton de la hartia igienica si unul mare de servetele. Le-am taiat eu (cam greu sa le tai drept, dar merge).

El le-a pictat. Singur singurel. Nici de data asta nu am putut sa ma abtin si i-am dat indicatii (ia mai putina culoare cu pensula, tine asa, fa asa, drege asa) , dar spre sfarsit am tacut si am privit (greu pt. mine sa tac si sa privesc, dar ma straduiesc).

Apoi le-am lipit pe o coala de hartie (mai groasa) si intre ele. Aici am lucrat amandoi. Am decupat coala de hartie pe langa tuburi, adica am indepartat surplusul de foaie.

 

4 comentarii leave one →
  1. 08/29/2012 10:42 am

    E a doua oară când gândim la fel 😀 Și eu tot la așa ceva m-am gândit doar că nu am apucat încă să aplic proiectul 😀 Felicitări! Noi am făcut acu vreo doi ani de la o cutie de chipsuri un suport frumos și foarte rezistent! Dar cum păpăm chipsuri din an în paști…e clar că nu am mai avut cutie de la chipsuri 😀

    • 08/29/2012 2:54 pm

      si eu vreau sa fac un suport (sau mai multe) rezistenta. asta l-am facut doar ca sa lucrez cu piticul, sa poata face el ceva. dar crestem, si o sa trecem si la lucruri mai serioase 🙂

  2. 05/29/2013 3:57 pm

    Am facut si noi un suport dupa modelul vostru, poate reusesc sa-l pun si pe blog, dar eu sunt cam lenes cu activitatile puse pe blog.

Lasă un comentariu